måndag 24 november 2008

syndommej

Vart e kabeln mellan datorn å telefonen?
Jag har gjort en kanin till men kan inte visa av den tjockisen, å jag kan inte ta mej ner på golvet å leta. Har nackbänna!
Så jag kan inte röra på mej idag, sitter som en makaron med nacken.
Å katterna har busat runt mej, å jag vill sy. Men de e tillåmed jobbigt å titta på tv för jag måste vri huvudet en liten aning då.

Men men, jag hoppas de går över till imorn. Då ska jag sy, har några hakisar på g, åsså ska ju Nova få sin som hon önskat.

Nu har jag fått tycka synd om mej lite.

Tack

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men gumman! hoppas nacken är bättre idag!

Ja, jag kan skicka boken med P om jag hittar den, dom kommer hit på torsdag.

kram!

Annica sa...

Va gulli du e! Då kanske de blir julklappar eller liknade eller bara roligt tidsfördriv till min vita låda.

Anonym sa...

AA Fy syndomdej..:( Jag har aldrig haft nackbänna:) Kram,, Kan tänka mej hur det känns.. // Mumrik