torsdag 20 november 2008

stackars katter

Just nu sitter jag fast i soffan med två katter som ligger i varsin fleesfilt.
Kl 10 avkulades dom!
Stackarna är fulla som en ölflaska. Båda har vare uppe på sina vinglinga tassar. Försökt hoppa upp på stolen i köket. De såg för roligt ut. Annars så har dom blive stående med huvet mot ett stolsben tillex. Så söta, men så synd om dom. Men nu e dom lugna iallafall.

Solen skiner å de e en grad kallt där solen börjar värma väggen, fast de såg ut som de ska kunna börja snöa.

Eva på bemanningen ringde, får jobba på sönda morgon. Första dan som jag kunna tage å fått sen jag sluta för en månad sen.
De behövs verkligen underskötersker i Strömsund.

Eller??

Nähä, vad ska jag göra nu då, vill ju inte röra mej så mycke när katterna sover. Dom skulle ha de tyst å mörkt sa vetrinären, men dom ville inte ligga där jag la dom så.... huvudsaken e väl att dom har de lugnt där dom vill va.

Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, då ses vi helgen ju ! Jag ska jobba lördagmorron och söndag kväll ! :)

Camilla sa...

Stackars Rumpan och Tassen! Stutz lider med dem och hälsar så mycket!