fredag 21 november 2008

piggeliner

Idag e de fullt ös!
Igår va de inte de. Men vi fick ett nytt överdrag på soffan å ny skumgummi.
När jag satt å skrev igår, hadde jag katterna i soffan och i knät, dom sov å kissade, jag va ner kissad, filtarna va helblöta, soffan hadde två stora fina fläckar, å golvet va blött.
Men va ska man säga?
jo de vet jag!
De e bra att kisseriet funkar.
Å vi fick ett nytt fint tyg på soffan, ett ulligt ett blev de!

Annars e de full fart nu, stackars pappa å mej, vi blir översprungna.
Trodde att ja va tvungen å fara tillbaka till doktorn med Tassen, för "kulerna" va svullna, jättestora, å röda igår, men dom va mindre idag å inte riktigt lika röda. Men jag tror inte att de ska va nån fara för de e full fart på han.

Annars har jag problem med örat, vill till stan å titta på Lucas, ska skotta snö i Hillsand, vill sy, men vill sy nåt annat än de jag gör. Vill sälja mina alster, men vet inte hur. Vill vill vill.....en hel massa.

4 kommentarer:

Anonym sa...

vill du ha sex?
Mvh Västbygge

Anonym sa...

Åh, jag rodnar å dina vägar, anca... :o

Vilken inbjudan!

Anonym sa...

Idiot " Västbygge" antar att det e JOhan lr??? Vill också titta på lilla Lukas..

Annica sa...

Tack camilla!
Ja du ser vad jag får stå ut med :)