onsdag 19 november 2008

synfel

Sitter med en gosRumpa i knä nup0koilji. 09
78
Eller hon går på datorn, min gos!!
Va till optikern idag, mycke bra koll, en ny tjej, bra va hon. Hon kolla en massa saker som jag aldrig blive kollad förut.
resultatet: Jag har bättre syn än sist jag va dit. Bäst ser jag på höger öga. Hon testa vad jag såg utan glas, höger såg jag översta raden på å kunde gissa nån bokstav, på vänster såg jag nästan inte tavlan.
Så nu blir de nya glas, men behåller bågarna, trivs bra i dom.

Har vaknat i tid i dag så jag kunde ringa till djurdoktorn å beställa tid för avsnoppning på mina katter. Imorn händer de. Jag kommer att va nere, tänk va dumt de ska kännas! Tur dom inte förstår vad jag säger när jag berättade de för dom, dom va lika goa som vanligt.

Kram från mej å Rumpan

Inga kommentarer: