måndag 10 november 2008

fredag kväll

Dans
Dans till Barbados
Kul
Började kvällen hos Marie, jag frös.
Min nya klänning va perfekt å dansa i då svettades man inte så mycke.
Men kallt om bena när man satt eller dansa förbi den öppna dörren.
Vi sjöng alla hopa å barbados för Marie.

Vet ni att puder inte värmer så mycke?

Jag tänkte ta kort på mej, jag i smink å klänning e ovanligt, men fick brått till Marie så jag hann inte. :-(

Synd bara att de va lite killar.
Vart va ni jag skickade sms till å ville att ni skulle komma?
Saknade er faktist!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, ojdå, var det din pappa :P
Haha, aa, taperna är as fula, men det kmr nog bli riktigt snyggt när din pappa coh hans kompisar är klara ;) Ta dig en titt där imorron så kan du komma och titta när allt är klart sen åxå ! :) Har du fått jobba någe sen du sluta ?

Anonym sa...

Heja dej...:)