lördag 22 november 2008

kanin


Vem e brydd?

Inte jag, jag tyckte de skulle bli kul å göra en kanin, fått tag på mycke garn av Kikki, fast de e ett tag sen. Så jag e lite glad att jag fått bort ett nystan.
Å han blev ju söt, liten men naggande god. Men jag trodde kaniner hadde hals men inte denna så då har dom väl inte de.
Idag va vi till Hillsand, skottade snö å tog reda på ve sen vi sågade.
De va jättefint väder, kallt men fint. Skönt å va ute ett par timmar å röra lite på sej.
Körde snöslunga, de va ganska kul å lättsamt.
Skulle hälsa på Irene idag, hon har tjatat lite, men tror du hon va hemma, nä dom va på byn å handlade, När ajg e där å ska hälsa på? vilket sätt
Nä nu sak jag gå å ducha lite innan jag ska sova, ska ju upp imorn å jobba, tjoho!

1 kommentar:

Anonym sa...

vilken gullig hihi:)