måndag 8 december 2008

symaskin å fest

Jag syr, inte!
Maskinen knaka ihop igen, men denhär gången lämnar jag inte in den, den får stå ett tag iställe, kanske blir bättre av de, va ju inge fel sist, fast de e samma fel den här gången.
Men jag e sur.
Tur att Too Far Gone finns på dvd så man får se å lyssna på pojkarna, lite gladare blir jag av dom.
Ikväll e de julfest på jobbet, har hängt ut min klänning på vädring i snön, sen är de bara att leta reda på svarta strumpbyxer å mina svarta högklackeskor, sen e man klädd.
Ja inte än då men, de e vad som e i klädväg ikväll.
Annars går jag i HellyHansens jobbtröja å den e inte fin inte. Men ack så varm.

Pratade men Kikki på sms i går, Lucas va lite snörvlig, stackars liten, inte lätt de inte.

Nu när de snart e jul så måste jag klippa å sy hans ............. De ska bli kul å se om det funkar, men jag måste ha symnaskinen hel för att kunna göra dom, men jag tror nog de funkar. Annars får jag sy för hand, pust!

Har lite andra idéer oxå men, allt innebär att symaskinen måste fungera. Jag e inte så jättedukti på att sy egentligen men de e så kuligt så.

Gu va fin Börge Römma e!! Å vilken röst.

MMMMMMmmmmmmmmmmmmmm

Jo jag har en massa idéer på hur jag vill ha en klänning, men jag kan inte sy klänningar, är de nån som har ett mönster på en armlös klänning, vet inte riktigt hur urringningen ska se ut, men jag vill ha ett brett skärp, den ska inte va så vid, men inte smita åt heller.
Fatta nån?

2 kommentarer:

Camilla sa...

Jaså, jag lyckades smitta honom ändå fast att jag inte tog i honom. Typiskt! Nåja, jag har inte RS iaf och han ska ju gå ett helt gäng virus innan han är dagisåldern så det är bara att börja.

Anonym sa...

hahaa ja fatta.. lite coolisch ja e då..:);) hm ne ja kan inte hjälpa dej me de..!! Krams