onsdag 31 december 2008

pussel

hmmmm.
Nu ska vi äta lite, de blir till å va på sörsia till 19 men vi håller på å hungra ihjäl nu.
Men de va ju inte de jag skulle säga.
Jag har börjat med ett pussel. Ett 2tusen bitars pussel.
Suck va många bitar att vända för att alla ska ligga rätt. Men jag har vela lagt pussel länge, men de e lite svårt med två busiga katter, så nu har jag börjat på övervåningen, för där kan jag ju sitta själv. Dom behöver inte va där uppe nu när jag har pusslet igång.
Idag när vi va ner i källarn så stack dom ner dit å där va dom länge.

"Tokig katt jag har, Rumpan, hon äter kalla kokta pärer." (direkt tid)
Verkar som om dom inte får nån annan mat men de får dom, men tur att hon äter någe för igår åt hon inge på hela dan, fick sitta breve för att hon skulle äta.
Men Rumpan är som mej, äter lite ibland å mycke vissa dagar.

Snart göra sej nyårsfin

1 kommentar:

Anonym sa...

ha...