fredag 5 december 2008

katterna

Halv 12 ringde telefonen, "Vill du jobba imorn på gläntan? börjar kvart i 7?"
Klart jag ville jobba, jag kolla schemat för å se vem man har äran att jobba med, hoppas Maria hoppas Maria hoppas Maria, de e för Maria jag ska jobba. Slängde mej på telefonen å ringde henne, då ligger hon hemma med ont i nacke axlar mm, så jag fick fara på apoteket och handla medikamenten.
Tog med men katterna, tänkte dom kan ju alltid sitta i bilden.
haha
Dom va så söta så inne hos Maria, å hennes katter va faktist snälla med dom, mest va ja brydd över Umbra, men hon pussa på Rumpan.
Tassen hitta inte toa så han satte sej i slasken å pinka, hörde de lät konstigt från köket, då jag går in hör jag hur det rinner i slasken, sen hoppa han därifrån, å de lukta kiss.
Jag har en ganska klok katt jag!!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Men måste du ta med dem för att de ska sitta i BILDEN - räcker det inte med att fota dem? ;)

Anonym sa...

hahaah dukti katt:);) Usch hur du uppfostrat dom;) // Mimms