måndag 22 december 2008

god jul

Har inte kunna skriva nåt då jag inte har hittat min pinkod till internetet. Nu ska de skickas men när den kommer vet jag inte. Nu sitter jag hos grannen å skriver.
Vad har hänt då?
Jo jag har ont i knät, jävligt ont i knät, men inte hittar läkarna nåt fel inte. Men jag tror på minisk av nåt slag.

Men nu har vi julhandlat mat pappa å jag, inte blir de mycke inte men lite blir de iallafall.
Jag har bakat perkavring, så jag klarar mej hela helgen.

De blir bara pappa å jag å maj, så de blir lugnt lugnt lugnt.
Men de blir no bra de.

Hoppas att de blir kul iallafall, pojkarna e nog uppe.
fast jag kan inte göra så mycke men jag borde kunna sitta å titta på tv i allafall.
Har inte packat nåt garn å vet inte om jag kommer att göra de heller. Tror de blir bara böcker hela helgen.
Fast de kan bli tråkigt. Måste fundera på de där lite till.

F-N va jag har ont i knät.

Kramar på er alla å en riktigt kramig jul önskar jag er!

Inga kommentarer: