lördag 27 december 2008

spagetti å köttfärssås

Ja de låter väl gott efter att ha äte skinka å kallskuret i flera dagar.
tycker jag iallafall.

Kikki kommer inte upp med familjen då dom e förkylda. tråkit faktist.
Jag saknar min syster.

Vad ska man göra på nyårsafton tro?

Jag har vela vare uppi Hytta, men tror inte nån vill vara där med mej. Har skulla vare kul, bara haft radion å lyssna på å spela kort, äte lite lättsamt å tittat på stjärnorna. Kanske om man haft tur kanske även få se spåren efter nåt kattdjur.

Saknar nyårsaftnarna när jag va liten...

1 kommentar:

Anonym sa...

hej gumman! Äntlich är julen förbi, usch vad jag hatar den... blev fel då T jobbade till 5.. får ju hoppas det ser annorlunda ut nästa! Nova blev i alla fall överöst med julklappar.. inte från oss..;-) hon fick bara några, men hon kröp runt med sin telefon.. som hon haft ett tag. hittade den i ett skåp dan innan julafton..så hon struntade i alla andra saker! ;-)
vi kommer inte upp direkt efter nyår, fast nästa år blir det nog! ;-)

T är bara ledig nån dag här och där.. trist!
puss på dig!