måndag 30 juni 2008

buzbilen

Jaha, då ska man jobba imorn. Ska faktist bli kul, jag e lite lej på att vara hemma, men idag har jag fått nåt gjort. Ja jag är pigg igen. Tänk vad lite kamomill gör susen, känns helt annorlunda i luftvägarna tack vare den.
Jag har tvättat idag, fyra maskiner blev de, har blive fler om jag hålle mej hemma ikväll men, jag va till Maria. Snusade Umbra å Casper å Robbi. Å fick tillbaka Buzbilen. Men jag lämna lillan där iställe, snyft. Känns lite tomt på parkeringen, lite tokit att buzen står där istället, men jag vet att han är i bra händer.
Ja de va bra att jag inte tvättade mera, tvättställningarna är fulla!

Buzen blev jätte fin. Silverfälgar å han e vit igen, de e ju de bästa av allt.
Kort kommer sen, bara jag lärt mej hur jag lägger över bilderna till datorn, måste ha ett program, å jag e ju inte bra på sånt.

Jag saknar min syster när de kommer till sånt, ja jag saknar henne annars oxå så klart, men hon e bra mycke bättre på sånt här än jag. Annars blir jag tuff när hon e med. Man e ju inte själv om å göra tokit då.

Nä nu är det nattinatti.

Inga kommentarer: