måndag 23 juni 2008

suck

Ja exakt.
SUCK!!!!!
Blir inge bättre i halsen, å lite feber har jag, å örat gör ont.
Vad gör man?
Ringer HC.
Va dit i eftermidda. Tog nytt halsprov. Fortfarande positivt men sänkan va ju bra iallafall. Så nu har jag fått ny penicilin. Jag hoppas de blir bättre, annars skulle hon ringa infektion. Hjälp!!! Nu vill jag bli frisk. Tyckte de lät hemskt med infektion, men hon sjukskrev mej för jag ska inte va på jobbet med halsfluss. Jobbit va hemma åssa, men....

Sängen kom idag.
Så nu måste jag plocka ihop mitt rum för att få plats med den. hihi, den står i hallen å väntar på att bli avplastad. Ska bli kul å se om jag får in den i kväll. Ni som känner mej vet ju hur mitt rum ser ut. Ni skakar säkert på huvudet nu.

Va å tittade på BUZ bilen oxå idag. Skulle köpa vitt täckstift till den, men saab ville veta bodycolor, så jag va å leta. Jises vilken fin bil de e nu. Kände å smekte på lacken, len som en bäbisrumpa. Inte dåligt å gå till de från å va en persika. Nu e ju lillan i behov åsså!!!

Inga kommentarer: