tisdag 10 juni 2008

allt å lite mera

Hmmm. Sitter nu hemma, ja jag har vare hemma i två dagar från jobbet, jag vet inte riktigt vad de e för fel på mej, tror de är magsjuka men jag har inte spytt nått, även om de vare nära flera gånger. Men idag känner jag mej bättre, har äte både frukost å en paj till lunch, igår åt jag minimalt för jag mådde pyton bara jag fick nåt i magen.

Men nåt roligare.
I söndags va vi på Arvids namngivningskalas.
Har vare på dop förut, men de här va bra mycke roligare. Enkelt å kuligt å jäkla go mat!!!
Tack Arvid för att vi fick komma.
Han fick mycke roliga presenter, pappa å jag började fylla hans första verktygslåda, nu hoppas jag att pappa Simon håller fingrarna borta från den.
Syster min å hennes familj köpte en bok som jag måste läsa nån kväll jag är å hälsar på lillknuln. Boken om Birger, det lilla storsjöodjuret. Tror den e bra.

Själv va jag å krama en massa på systers mage, hon ska visst ha en bäbis där inne, men han rör inte på sej än.
Jag e lite som Challis, lite brydd!!!!

Annars är allt lugnt, eller de har börjat blåsa, å regna, men de e bara skönt.....

2 kommentarer:

Camilla sa...

Vassgo, tant Annica, och tak fö du och gammfappro kom och roa mej lite!

Ajvid, som låna papas data...

Anonym sa...

Birger det lilla storsjöodjuret är bra!! Du är välkommen hit oxå att läsa den Sara har den!!!!