onsdag 18 juni 2008

sexandthecity

Grillfesten ja den tror jag regnade bort. Jag tog med min mat hem jag, å åt framför tvn.
Nu sitter jag å tittar på sex and the city, dom önskade avnitten, snart blir det dom två sista.
Har visst missat det mesta av dom avsnitten, känner igen 1, å jag som följt serien.
Men nu när jag sitter och tittar på frigjorda Samanta och dessa tjejers syn på sex kan jag inte sluta undra. HUR! Alltså, jag menar, visst skulle de va roligt å va lite lite lite som dessa tjejer.
Å jag skulle jätte gärna villa kunna skriva som Carrie.
Tänk om man kunde få ha en egen liten spalt i en tidning som nån läste. Å tyckte va bra. Fast jag kan ju inte precis skriva om sex, känner mej ju som en oskuld.
Därför känns det extra roligt att ha blogg, skriva av sej lite å ibland låssas som att man kan de här.
Hmmm, nu ska jag bara komma på nåt bra i Carrie stil å avsluta de här lilla stycket.

om alla vill ha nån, varför finns det då så många singlar....

Kanske de funkar?

1 kommentar:

Anonym sa...

De funkar! :)