måndag 16 juni 2008

grand hotel

Lördag morgon for vi till stan för att pappa skulle bygga vägg åt syrran, 10x15cm å 2.5meter hög. Syster å jag skulle handla, eller fönstershoppa iallafall. Men, Vovven va dålig i magen, mannen ont i ryggen å mådde inge bra pga värktab. Så jag fick jobbet som vovve vandrare. Han både sket å spydde för mej. Stackarn!! Tyckte så synd om han å jag fick slut på bajspåsar :-(
Men väggen kom upp å vi va lite ute å titta på kläder, men jag hitta inge snyggt. Får ta nya tag en annan dag.
Hamnade på Grand på kvällen iallafall, Ulrika skickade ett sms å jag hoppade med gänget. Jag har aldrig vare på Grand, de stängde innan jag fick gå ut (i den vevan iallafall). Men Madde tog så bra hand om mej, hadde skit kul. Trodde inte jag skulle de men de hadde jag!!! Tack Madde för att du drog med mej på allt kul.
Jag kom hem iallafall, de va ju bra.
Å nöp HAN i rumpan!!!!

Va ju något trött på söndan, for till Hilla, men jag sov i soffan medan pappa gjorde vad han nu skulle upp å göra.


JO!! Idag ringde viks möbler. Kanske får sängen i veckan, eller nästa vecka.

Inga kommentarer: