fredag 27 juni 2008

trött

Va de ska bli skönt att få sova nu.
Vare till stan en sväng, fick åka dit när inte halsprovet va bra.
Så pappa fick lov att följa med, orkar inte köra så långt idag, höll å att somna på hc.
Min pappa e världens snällaste pappa man kan ha!!!!
Jag blev hur som helst friskförklarad. Läkarn trodde de va pollen å torra slemhinner som va boven i dramat.
ordination: jo jag fick en sån. Ska koka vatten å lösa upp kamomill å andas in genom näsan å ut genom munnen.

Men vart hittar jag kamomill, måste gå på hälsokosten i morn innan vi åker till Hilla å mår gott.

Å idag har lillan blive chockad. Två SX4 har vi sett. De e inte varje dag man ser en sån inte. Eller jag gör ju de, men.....


Men nu ska jag sova, de har vare en lång dag. Jag som brukar sova en eller två gånger om dan nu när jag vare hemma.

Jo, fy katten va UMBRA e söt!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Men vad bra att det inte var någon värstinginfektion! Kul att de också rekommenderar en ÖRT för att fixa problemet...

Annica sa...

Ja, de känns bra, å nu hoppas jag att jag är frisk nog att komma å hälsa på.