söndag 6 juli 2008

björkvattnet

Fick tillbaka lillan i torsdags. De va lite jobbigt å lämna bort han, men desto bättre kändes det att få tillbaka han. Nu va han blank å svart å fin.
Tack Tack för ett jätte jobb.

I fredags åkte vi till Björkvattnet. Snacka om fint väder hela fredan, satt ute nästan hela dan på jobbet. De va bra, mindre skönt att de va så hett i bilen när vi skulle iväg, men jag tycker om lillan, han har ac.
Men som vanligt orkade inte jag köra hela vägen så pappa fick ta över ratten, å jag somnade så gott under tröjan.
Maj bjö på räkor, just när jag sagt att jag skulle sova, va ute å skakade filten å då ropa hon på mej. Hon å Lasse å Mariann hade köpt räker av norskbåten, snacka om goda räker!!!!!!
Sen sov jag till fyra på lörda kväll, med ett litet avbrott för frukost vid halv ett nånstans.
Johan å Henke kom på kvälln å Johan bjö på vin.
De va ett farligt vin.....
Fy på dej Johan, du får inte bju på de fler gånger.
Men vi hadde mysigt med vinet iallafall. Man har alltid roligt med Johan å dom andra pojkarna.

Vi planterade på gravarna idag, lite sent å nästa år ska jag va snabbare å bestämma mej för vad jag vill ha å handla tidigt. Men de blir nog bra bara plantorna börjar blomma, jag koka dom på balkongen förra gången de va varmt. Ooooops

Nu hemma, va till Näsviken å hälsa på Arvid i kväll. Bäbisen har blive stora killen å går runt allt, bara han kan hålla i sej.
Han e så söt!!!
Kröp runt på golvet idag med han så jag e blå på knäna.
Jag lycklig?? jajemensan!!!!

1 kommentar:

dubbelpicko sa...

Tackar för senast...
Du har ju dolda talanger!
Och vinet ska det köpas mycket av(blink)
Kram/Johan