onsdag 30 juli 2008

uppigupptäcktsfärd

I måndags fick Sally sin första spruta. Sa inte ett pip!!!
Jag va nog mest nervös för att gå till vetrinären.

Vi va å byggde lite i skogen en kväll, Sally fick va med. Hon tyckte inte vägen va nå rolig å åka efter, inte jag heller för att va ärlig. Såg lite björnbajs, typ på 6 ställen, men inte i närheten där vi byggde som tur va.
Pappa tyckte att vi va på en riktig uppigupptäcksfärd, då va han less på att bromsa å försöka svänga runt alla potthål.

Ja vi va i Hilla sen i lördags kväll. Mmmm

Ikväll onsdag e de grillfest på föreningshuset i Björkvattnet så nu e vi här uppe igen.
Solen skiner de blåser lite men de e varmt å skönt.
Har klippt gräsmattan, vissa ställen är helt sönderbrända.
Erik å Henrik klappade i händerna när jag klippte. Hmmm.... Jag tar det som att dom tyckte jag va snygg i bikini!!

Inga kommentarer: