söndag 20 juli 2008

data trubbel

Ja jag har inte kunna skrive nå för jag har inte fått igång datorn förrn idag. Problem med å komma in på internet.

Jaha stora syster å kompis Moa :DUNDER

Dunder de va kul de, men jag va trött på fredagen när jag skulle jobba, å lördan sov jag bort. Torsdag kväll spelade då Jannez, de va bra som alltid, men va lite folk de va. Men jag fick dansa de jag ville. Fredag kväll kom två pojkar förbi å drack varsin öl på balkongen hos mej, sen va de Shake på danslogen. Dom e åsså bra å vi dansade som man ska. Larsa kom så då fick man bugga, gu va han e duktig, man måste ju nästan gå på kurs för å dansa med han (eller kanske de jag gör?) Man han e såååå duktig. De e så kul å dansa med han. Lördan spela ju, ja vilka spela. Men jag va slut i benen då, så seg så Larsa bara sa, kom igen nu de går fortare. Men dom spela så bra så att jag bara satt å lyssna å titta på dom som dansade.
Hadde ett prat med pojke åsså, men han bara prata å jag hann inte alls, så de sket sej ju, men de visste vi ju redan innan.
Jag åkte karusell på fredan, lovade Erik att jag skulle åka bara Håkan åkte oxå, ville inte åka utan han, Där satt vi två vuxna å höll på att spy i karusellen.
Aldrig mera en karusell!!!!
Men de va kul men inte en pojke som jag ville ha, några söta men...han va där hela helgen å bara en dans. Skit.
Har du ingen på lager åt mej Moa?

1 kommentar:

Anonym sa...

De va Date som spelade på lördan ;)