torsdag 10 juli 2008

dunder å kattgrubbel

Ikväll är det Jannez i danslogen, å fast jag börjar jobba 7 imorn ska jag ut å dundra ikväll. Jäsp i morn!! Men jag tror det blir bra, hoppas de iallafall.

Å jag har tittat på kattunge. Vilken liten sötnos. Svart å vit va hon. Ja vill ha. Å jag får. Men jag blir ju nervös. Höll på att få en panikattack inatt bara för den där söta katten. Den gilla pappa. Å pappa gillar ju katter så.....
Måste köpa kattställning.

Jag skulle bruna på mina ben. Men hittade inte färgen jobbarkompisarna sa fanns på dollar, så jag köpte en sol spray på konsum iställe. Fan va mina ben blev randig, pappa fick spraya om igår kväll å i eftermiddags. Såg fördjävligt ut faktist. Så resten av kroppen fick nivea bodylotionbrunutansol på sej nu. För jag vill va brun ikväll!! Eller iallafall lite brunare på lördag då jag funderar på klänning.

Nej nu snart e de dags å gå ut å svänga dom nyvaxade randiga!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu vill vi höra hur det var på dunder, för oss alla som inte var med :)
Syster yster med stora magen :)

Anonym sa...

Nå hur var det på dunder nu då?
Var det nå snygga grabbar? =)

Kram Moa