tisdag 22 juli 2008

tisdag

Idag bakades de å såldes fika å stektes kolbullar på FöreningsHuset. Jag va kattvakt så jag hadde inte fått nåt speciellt jobb, men jag hjälpte till lite här å där, hamnade i köket, där fanns intet att göra. De va lite fel väder för att de skulle va nån bra försäljning inne. Men pappa stekte kolbullar för fulla muggar. Han e duktig på sånna han. (jag tycker dom e äckliga)
Sally va med, satt i bilen å va snäll. Fick he på henne selen utan problem å in i buren va inte heller nåt problem. Hon fick komma ut en svän å titta på folk å få rök i ögonen. Hon va jättesnäll å darra inte någe speciellt, mest när jag släppte ner henne på marken så hon skulle få röra sej lite. Klättrade upp på byxorna å under tröjan iställe.
Men de e kul att de e händer lite i Björkvattnet, Anna å Signe har haft loppis i sommar å förra tisdan va de kakfest (jag föråt mej).
När jag va liten så va de aktivitetsdagar varje tisdag hela sommarn, så de e kul att lite av traditionen håller i sej.
En sida att gå in på är bjorkvattnet.se.
Där syns mitt paradis!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

SÖÖÖTPROPP du skaffat dig!! jag vill åxå ha en bebis! Nova växer så hon är ingen bebis längre!! hinner inte med!

hoppas allt e bra! saknar dig!
kram Elin