tisdag 8 maj 2012

tjolahopp
Ja då va de jobba jobba jobba som gäller igen efter en ledig helg.
I fredags fick jag hoppa in extra å jobba kväll, jag=fnittrig, jag hadde ju gått på helg redan halv 12 i min hjärna. Men de gick alldelles utmärkt, med bra jobbarkompisar så funkar allt.
Men man  ska inte klaga för jag e tredagars ledig i veckan innan jobbarhelgen tar vid.

Jag blev med ridbyxor igårkväll=)
Jag tänkter inte ha skavsår nästa gång jag rider!!!
Men jag skulle skicka en bild till C hur dom såg ut så jag min dumma åsna tog på mej dom å tog ett kort å skicka iväg.
Å vad tror ni, jag ser ut som en hösäck på bilden, (inte byxornas fel) men mitt otränade livs fel.
Jaja, jag vet att jag sagt att jag ska träna, men va svårt de e. Jag kommer mej inte för, de e ju sååååå förjävla tråkigt.
Inte för att de e så kul alltid å dega framför tvn i soffan heller, men mycke mycke lättare.

Vi tittade på film i fredags, lånade av Arvid=)

Bilar 2 (eller som jag har döpt den till Bilarjamesbond2)
        hur bra som helst!!
Flykten från hönsgården
        hur bra som helst.
Ja jag vet att de blev mycke hur bra som helst men dom va ju de!!! Kul även för oss stora barn.

Nä nu ska jag ta å bära lite ve!
Kan va bra å skönt med lite värme. Fast solen lyckas ju skina idag, men de måste blåsa, grrrr

Inga kommentarer: