måndag 30 april 2012

Sista april och jag fryser.
 ja jag tog mej en lång och behövlig sovmorgon idag, helgen bestod av jobb å de va =) jobbigt.
Nä inte så,men jag tar pollen tabletter så de inte ska klia så förskräckligt i ögona å göra ont i halsen, men jag blir så trött av dom, så de kan ju inte va sant.
Lördan somna jag efter middan å sov till halv 8. suck va mosig jag va.
Igår tog jag tabletten efter att jag komme hem, så de e väl dags å ta en igen. men de funkar bättre på kvällen å ta dom, tror jag, om jag inbillar mej de så gör de de!!

Idag har jag snurrat runt byn ett par varv, va till Camilla en sväng å busa med Arvid.
Tittade på bautagrymmaffig motorcykel!
Letat nergrävda muttrar i sandlådan.
Tage in  tvätt å hålle på å blåst bort å fryse sönder,
Tänt upp å ska nu snart laga lite mat.

Läser en bok jag lånat av Camilla, om Columbus. Faktiskt bra, den e faktaaktig=)

Jag har stegräknarn på å stora T  å jag tävlar den här veckan. Igår gick jag över 16tusen steg, idag har det blive mycke mindre=)
Men men, de ordnar sej nog ska vi se.

Syster min å jag ska tävla oxå, de ska bli kul, kanske för en gångs skull att jag går mer än henne, hon har alltid gått mer än mej, men nu så ska hon få sej en match har jag tänkt.

E å jag försöker gå varje kväll, men de funkar ju inte när man jobbar till halv tie var å varannan kväll å han morgon, å jag har svårt å ta mej iväg ut å gå själv.
Hur ska man börja göra de tro?

tips tas gärna imot=)

Nä nu ska jag se om man ska göra nåt. inte för att jag har lust men man måste ju ta sej ikragen ibland

Kram

Inga kommentarer: