fredag 20 april 2012

"Boken är fylld av dramatik, passioner
och överraskande förvecklingar, en bok
som är svår att lägga ifrån sig."
                             Skaraborgs Allehanda


Ja så kan de väl va tänkte jag, men attan va seg den e, tänkte jag igentligen.
ÅTERKOMSTEN av Tamara McKinley

Jag gillar Tamaras böcker, läst många å kommer fortsätta göra så. Men jag kom inte in i den, å jag som brukar sträckläsa henne.
Besviken va jag, tills jag kom halvvägs inn i boken i natt.
Jo sen har jag läst,  Va tvungen å sluta, för sova måste man visst, spec när man ska upp på morgon.
Men sen har jag läst, till frukost, när jag vispade till pannkakssmeten till middan, så fort den va uppäten.

Men nu e den slut=(

Den handlar om Lulu som e född på Tasmanien, flyttar med sin moster till England.
Händer lite saker som gör att dom åker.
Hon åker tillbaka för de finns en häst som hon visst äger på ön, som hon inte vet hur hon fått å varför.

Sen händer de saker ska ni veta=)

Inga kommentarer: