fredag 11 maj 2012

ojojoj

Jag e en tuffing jag!!
Kanske inte stora T skulle hålla med om de men att jag va lite tuff iallafall kanske=)
Vi har en stutsmatta här, å jag e rädd!! Hoppa själv kan jag göra och om hon håller i mej, men idag satte jag mej ner och storaT hoppade så jag fick stutsa=)
Å jag skrek inte rakt ut!!!!
Å jag tyckte de va roligt faktiskt=))

Annars kliar de i ögonen å de rinner å halsen gör ont, men lite pollentabletter så blir man bättre.

Va å tittade på ridlektion igårkväll, Camilla red, dom hoppade över hinder!
Såg kul å svårt å lite skrajsigt ut. Men för Camilla gick de som en dans, vad annars=)
Dom ser så sammspelta ut, hon å Spirre, tänk om man kunde göra de själv. Jag e glad att jag kan styra han=)

stuts studs, hur stavar man, nu blev jag väldans osäker.

Iallafall, nu nyss har vi tittat på Tintin. Den va ju bra juu.

Nu e de hockey, å jag sitter själv i soffan, hur stämmer de här, lä ju finnas når annat å titta på,, men vi leder så de e väl därför. å de e sverige som spelar mot ryssland, såååå lite förlåtande kan jag vara mot mej själv=)

kram

1 kommentar:

Camilla sa...

Studs, heter det om det inte är vår katt för då är det Stutz! ;)

Samspelta borde man vara efter 14 år tillsammans. Men det roligaste är ju vägen dit, att hela tiden utvecklas, att lära nytt och att våga göra sånt man inte trodde skulle hända någonsin. :)

Fundera över vad du vill lära dig på söndag!