måndag 21 maj 2012

LUCY DILLONs

Hundar, hus och hjärtats längtan

En bok om Juliet, hundar, smärta å hjärta å renovering å systerskap mm

Har ju läst "systerboken" ensamma hjärtan å hemlösa hundar, å trodde att de va en fortsättning på den. Ja hundstallet å alla människor finns fortfarande med, samma stad samma skog å så.
Men
En bok som jag önskade att jag inte läst men jag önskar den inte oläst. Har lite svårt för vissa sjukdomar å död, å allt va som skrivet av hur jag har mått å känt å de e inte de lättaste å läsa.
Alla minnen som kommer å alla känslor. men samtidigt va de skönt å läsa men samtidigt jävligt svårt.
Men
igen
Lucy Dillon skriver så helt underbart, blandar kulturer å sätt å vis å känslor i en ända stor skål å blandar ihop å allt blir underbart.
Hoppas de blir fler böcker om hundarna=)
Jag lovar, jag kommer att läsa dom oxå, även om jag grinar ögona ur mej.

Läs henne om ni vill ha känsla i de ni läser!!

Inga kommentarer: