onsdag 16 maj 2012

Myggen har komme!!
Tänkte bara säga de=)

I söndas va jag frisk, vet inte vad jag hadde för snabbförkylning, men pepparpeppar!!
Jag va ute hela dagen å fixade med komposten å så. Sen blev de Spirre som fick ha mej ett tag.
Skänkelvikningar å trav, akutstopp som hette nå jättefräsigt. Fick tillåmmed galoppera lite, fast de va Spirre som gjorde de, inte jag.
Å jag ramlade inte av, men jag tokskratta när jag inte visste vad jag höll på med eller när Spirre inte gjorde som jag ville=)
Träningsvärk i benen kom som ett email! De va nog promenaden hem som gjorde den. På månda kväll kom ridningsvärken, höftböjarna blev stelare än stela=)

Annars så har de regnat å blåst, träd står visst inte emot vad som helst=)

Va till Hillsand igår med pappa. MYYYYSiga Hillsand.
Vi fixade lite älgtänder som jag ska försöka göra lite roligt av. Visste ni föresten att älgar har mjölktänder?? Precis som oss!! De visste inte jag. Jag trodde dom växte jämt=/
Annars så plocka vi lite runt stenen å bar kompostjord, ska flytta Kikkis krusbärsbuske bara jag hittar åt den, den ska ut på gräsmattan så man kan klippa rund den, så Simon: jag stal ett däck!! =)
Kanske den växer å ger lite mera bär om jag gör så=)
Sen blev de fika nere i byn å jag kom hem sent=)
Men vi hann med lite vekapingåklyvning iallafall där på kvällskvisten.

Idag blir nog åsså en bra dag. kram

1 kommentar:

Camilla sa...

Jaså, det var det här inlägget vi missat! :)

One-rein-stop är det fräsiga ordet.

Hästar har också mjölktänder.

Det Simon inte vet mår Simon inte dåligt av! ;)