måndag 31 augusti 2009

ontiajaj

Det svider i nacken!!!

Å axeln gör ont!!!

Axeln, den gör ont sen kikki flytta till stora lägenheten då jag slet sönder den i trappen. Men de e synd, nu när jag försöker träna lite, då vill man inte att de ska göra ont.
Fingrarna domnar bort, å de e inte kuligt alls.
Idag vi va ute å gick idag, jag va tvungen å sluta gå med stavarna för de gjorde för ont i axeln, å jag kunde inte hålla i stavarna med vänsterhanden, höll på att tappa dom för jag hadde ingen ork i handen. å de e inte bra än.
Undrar om man måste gå till farbror doktorn tro.

Å nacken, den måste jag nog träna upp skulle jag tro.
Å gå till kotknäckarn en sväng. Fast jag har ingen lust för hela kroppen e sne å knasig så de blir många vändor å de kommer å göra ont, inte bara just då utan dagar efteråt.

Tråkit e de iallafall.
För jag kan inte sätta mej å sy med maskinen, å jag vet inte vad jag ska hitta på annars.
Har som inte nå annat på G.

Köpte nya träningsbyxer idag, lite tjockare än de jag har, så jag kan ha dom när jag är ute å går nu på hösten om de inte e för kallt, å dom e sköna å ha, jag vill ha nåt mysigt å sitta i inte träna i. haha
Åsså blev de ett "rosa" linne.
Linnen e bra när man buggar, för man blir så varm, iallafall jag, å när man börjar dansa kan man alltid ha på sej fleeströjan. Å de e kul å kunna variera, annars har man ju samma samma samma hela tiden.

Nä nu ska jag va snäll med nacken å axeln. Soffan å tv eller duschen å varmvatten?
Hmmm, svår fråga

2 kommentarer:

Kikki sa...

visst hade du oxå ljusbeiga mjuk träningsbyxer med svarta revär för 10-12 år sen eller nått. Har äntligen börjat använda mina och jättesköna

Annica sa...

japp jag har, men dom e typ två meter för korta i benen!!
Du kan gladeligen få dom, tar med dom i helgen vettja