torsdag 20 augusti 2009

duktiga jag

Nu e de ett tag sen sist, så hej hej på er alla igen.

Vad har hänt då?

Tja ingenting egentligen.

Vare hem å hem, medans hemma håller på att gro igen, nu e de mycke värre än de vare på hela tiden. Måste MÅSTE städa, men de e ju så tråååååkigt.
Men jag har sytt massor av hakisar, så om de e nån som känner en dregglis så har ni hakisar att köpa av mej.
Ni e så välkommen att höra av er.
Jag har också sytt nåldynor. Vad ska jag sy härnäst då? Ja jag har lite kvar att sy på hakisarna, ska sy på kardborre på dom, men några e färdiga å jag har en hög sen förut.
De e kul å sy å ha sej.
Men nästa projekt, vad ska de bli, måste fundera å leta runt lite. Nåt kul måste väl finnas därute. Jag har sett djur i vaxduk, kanske ska testa lite sånt.
hmmmmm

Annars har pappa vare hemma några helger igen. Stultar runt med krycker å så nu.

Nu ska jag se på Bolt strax, final 200m.
Sen blir de ducshen, för jag å Marie har vare ute å gått, med stavar, tror de blev över milen vi gick. Kommer å ha träningsvärk imorn, speciellt i handlederna, men även ben armar å ryggen. Fråga inte hur jag har fått ont i ryggen men de har jag. Men de e väl så å va otränad skulle jag tro. Men de ska bli bättre, måste ju bli stark till skotersäsongen, för jag lä väl köra fast som vanligt, såååååå.......bara träna träna träna, jag som tycker de e sååååå tråkigt.

tack å hej.

5 kommentarer:

Lucas sa...

Nästa projekt är väl min blöjväska:)

Anonym sa...

Drf man int behöver nån värstingskoter som väger 300kilo typ när den sitter fast i snön;)...

Annica sa...

blöjväska.
ja jag vet, men hur ska jag göra
den. jag tänker ¨tänker å tänker

värstingskoter
den e fin den!!!!
Å min!!!!!
å går som ett skott, men tung för lilla jag när jag råkar köra fast.
en stor stark karl skulle inte va fel men muskler e inte så dåligt de heller

Lucas sa...

Måste jag göra en prototyp,, eller räcker det med en teckning som mamma säger?

Annica sa...

ska försöka få till nåt.
jag lovar
puss på dej, mosters grötansikte