tisdag 25 augusti 2009

tisda kväll

Å ingenting på tvn.
Varför går jag inte bara å lägger mej?!
De har jag funderat på sen efter nie, å nu e klockan snart halv 11 å jag sitter fortfarande uppe, å ingenting gör jag.
Tja, jag har gjort ett försök till blöjväska till Lucas, men, de blev inte riktigt så bra som jag ville, men jag försöker iallafall. De e kul å göra nåt nytt.
Måste uppdatera FROKENSTOK sidan, så som jag har sytt å haft mej. Åsså ska jag sätta pris på lite saker.
Annars så längtar jag till dansen börjar. Vill träna, å de e ju dansen bra på, mina ben blir lite finare av å trampa, men jag skulle behöva styrketräna oxå. En personlig tränare skulle inte sitta fel nu. En som e positiv men ändå lite hård å krävande.
Finns??vartdå??

Åsså e jag SÅååååå kramsjuk nu, de e ju mörkt på kvällarna å då mår jag bra å vill mysa.
Jag älskar verkligen hösten.
De finns nog inge bättre, å de luktar så gott på hösten.
mmmmmmm

nähä

eller nåt

Har dammsuge å tvättat golvet idag, men inte diskat. De orkade jag inte ta tag i, fast de går fort bara jag gör de.
Men man ska ta tag i saker å ting, fast de e roligare med en stickning eller å sy nåt. Fast riktigt skönt e de ju när de e fint runt en fast jag inte ser att de e stökigt när de e de men jag ser skillnaden när jag städat. konstigt!!
Oj vilken mening, utan komma å så. Men men. glöm inte å andas bara när ni läst färdigt.

Nä, kanske ska fika lite å lägga mej sen, för sitter jag uppe ett tag till framför tvn så börjar de bra program som räcker alldeles vör länge för att de ska vara bra, sägs de iallafall.

Nattis på er å tack för att jag fick skriva av mej lite

Inga kommentarer: