måndag 3 augusti 2009

handyman

Hur får man fast en tangent som har lossnat från datorn????

Mitt H ligger framför datorn å inte i mitten på tangentbordet.

Kan de vara en katt eller. Tror på Rumpan!! Han har lega på datorn mycke idag/kväll.

Åsså har jag funderat lite.
Man kanske ska ha ett tv-program: "Ensam Annica söker:snickare/handyman"
Vad tror ni om de?
Blyga jag i ett tvprogram, dejta män, i snickarbyxor. hihihihi
Ja elektriker å andra händiga män e väl inte så dumt heller.
Jag behöver nån som inte har tummen mitt i handen!

Åsså funderar jag på hur jag ska fixa i Björkvattet, vilka färger jag vill ha å hur jag ska göra med köksdelen. Å hur jag ska få till å renovera väggarna. Ska pappa sitta och berätta för mej hur jag ska göra. De kan bli intressant! :-)
Men jag e villig att testa.
Åsså skulle jag vilja ha typ mörka väggar, faktiskt svart på en fondvägg, skulle de funka tror ni?

Slut på funderingar, nu criminal minds

4 kommentarer:

Henrik O A Barkman sa...

Det brukar räcka med att trycka tangenten rakt ner där den borde sitta. Med lite tur fastnar den igen.

Med lite otur har de hakar som ska hålla fast tangenten gått sönder, och i så fall är det läge att köpa ett nytt tangentbord (50-150 kr) eller börja formulera sig utan bokstaven H...

Annica sa...

HHHHHHHHHHHHHHHHHHH

TACK TACK

camilla sa...

Enrik O A Barkman ar elt rätt! :)

Henrik O A Barkman sa...

Camilla också. Det smittar! :-)