måndag 31 augusti 2009

kantarellhelg

Japp, 1.5kilo blev de.
Å ändå va vi inte ute så länge å bara på som vanliga ställena.
Jag vill gå till fjälls å kanske jag får sällskap så jag kan, för aldrig att jag går själv.
Men de e inte så kul å rensa, men de luktar så gott när man kokar ur dom, så de e ju ett +

Annars va väl helgen bra, fast de tar på mina ögon å köra 36mil på en gång, med några små stopp. Men som tur e så har man gulliga kompisar som ställer upp å hjälpkör.
Tack tack!!
Pappa å jag åkte upp till Björkis, hämtade han i stan, efter att jag har haft turen att få jobba en dag på gläntis. De va kul å jobba!!! Vill jobba mera.

Nån som har ett jobb åt mej??
Nån som vill ha en småtokig tjej anställd??
Jag e glad å gillar att jobba med människor!

Nu ska jag laga mat, jag ska ut å gå en sväng sen, med Marie. Ska bli skönt å gå en sväng. Å jag måste börja promenera, å styrketräna :-((

Inga kommentarer: