onsdag 5 augusti 2009

stadsresa

Idag va jag slav!!
Eller blev en P-A-nkan när dan va slut.
Låter kanske lite bättre än slav.
Va på Soliden igen men hoppjerkan camilla, inte för att man kan hoppa på krycker när man har ont i armbågen oxå. Men hon e dukti! Hon kan!!!!

Fick busa med Arvid när vi kom hem. Goknuln!

Men jag har en rädd Rumpa, han ligger bara på min byrå i sovrummet, vill inte gå nånstan, inte till mej, har ínte hört han gå på toa.
Undrar vad som e fel, han ser rädd ut.
Sitter i vardagsrummet och väntar på han, sen efter 8 när jag kom hem ikväll. Fick leta reda på han. Jag fattar inte vad som kan va felet. Han tittar på sängen. Jag vet inte. Lite orolig blir man ju, å Tassen han e brydd han oxå. Ska ta å lägga mej snart så jag kan mysa lite med han. Kanske man måste bära han på toa oxå, för vem vet hur länge han har lega där, jag åkte ju halv 1 hemifrån, å då va allt bra.
Stackarn om han har blive skrämd av nåt. De har hänt förut med dom i lägenheten, just när jag öppnade vädringsluckorna, men då gick dom runt å lukta å ha sej. Nu e han ju bara "liggande".
Å Tassen bryr sej inte om nåt. Så....ja jag vet inte.
Å nej dom e inte ovänner, Tassen har vare å gosat med han å ha e ofta in å tittar till han.

Hmmm

Ja hälsa ju på pappa oxå, såklart.
Satt där å åt uåå hans godis. Mums

3 kommentarer:

Annelie sa...

Men heeej! =)
Har kollat efter din blogg förut men ej hittat den.
Följer såklart din nu med. =)
Allt bra?
kram

camilla sa...

Du var en bra PAnka! :) Det är inte alla som har en egen PA, inte... :)

Maria sa...

Hej och Tack! Va roligt att du hittat in i min lilla blogg =) Ha det bra och hälsa de andra. Kram