lördag 18 februari 2012

Man får passa på
Just nu kan jag sitta i soffan, annars har jag legat hela dan.
Op å sår å ajaj

men jag har lyckats sitta nu å då har jag faktiskt lyckats börja skriva in alla mina böcker i datorn, i ett program jag installerade igår=)
De går ganska bra, nu gäller de bara att kunna skriva ut de oxå, när jag e färdig. Vill veta vad jag har så jag inte köper böcker jag redan har.
Längtar efter bokrean=)
Men fortfarande så saknar jag vissa böcker, har ju läst många om Damernas detektivbyrå, men vart e alla?? Nån som vet. Inte jag iallafall. Har hittat två=/
Men men, dom hittar nog tillbaka skulle jag tro.

Men att jag har så många böcker de visste jag inte, att de va en del, ja. Men inte sååå många. Ändå har jag farmors böcker oskrivna. Kan bli kul å skriva upp dom jag tage reda på därifrån oxå, många har jag läst, men inte alla.
Vill ha ett bibliotek!!
Hur många gånger har jag skrive de tro, å tänkt de!!

Men jag ska ha ett tillslut!

Inga kommentarer: