måndag 6 februari 2012

Böcker på mataffärn!

Lucy Dillon, Ensamma Hjärtan och Hemlösa Hundar

Den ska jag läsa sa jag en dag jag va på Simons, å mycke riktigt de har jag gjort. Blev tidigare än tänkt för jag köpte den när jag va inne på lassarettet, tog en stund bara å läsa ut den, inte för att den e tjock utan för att jag blanda ihop alla tjejnamn.
Handlar om en Londonbrud som e ilag med en gift man, blir av med jobbet gubben lägenheten, men ärver ett hundstall för hittehundar.
Sen händer de som ska hända, fast oxå en massa annat som man inte trodde skulle hända, och tack vare att hon blandat in många tjejer i boken blir de inte tantsnusk av allt utan en bra händelserik bok. Med mycke feelgood känsla.
En må bra bok, precis som de stog på omslaget.

Ett plus e väl att jag har köpt en klimatsmart pocket!
Har inte en aning om vad de betyder men de måste ju va bra?!

Inga kommentarer: