onsdag 8 februari 2012

Joho
nähä

Idag, kväll, har pappa å jag tillbringat i köket, med både misslyckade och mindre misslyckade försök.
Middan blev bra iallafall, Köttfärssås kan jag laga, fast fick mixtra lite för å få den god.
Men sen bakade jag kakor, skulle bli nåt så fint som black&whitedubbelkakor (tror dom hette nåt sånt). Men inte att de gick som jag ville. tunna saker som inte alls blev toppiga men men ska lägga lite choklad kräm emellan, så får vi se om dom går å äta.
Sen gjorde pappa å jag kålpudding, men jag glömde smaka köttfärssmeten, så allt blev smaklöst sa han. Jag äter inte kålpudding, tycker de ser illa ut, men älskade pappa gillar, å jag tycker om å göra nya saker så, så klart jag gör åt han.

Sen har jag lekt med lite hemlisar tills jag fyller år. Hoppas bara att de blir bra.
Ska leka mera ska bli kul.
bara jag hittar de jag ska ha så....

annars har jag vare ledig idag, E tyckte att jag skulle ut å åka skidor innan jag for till pappa å lekte köksa. Men de sa jag nej till, har fortfarande träningsvärk i benen, dom blir stumma bara jag går upp för trappen. Vad e felet?
Så jag får nog ta igen de där med skidåkandet till veckan.

Fast då ska jag till farbor doktorn, sen blir man väl ordinerad vila ett tag e jag rädd, får spela Wii iställe då=)

Inget går som man vill ibland.
Nu när jag tycker de e ganska kul, men väldans skönt å åka skidor, ja då kommer nåt imellan.

Skit!!

Kram å natti

Inga kommentarer: