tisdag 10 januari 2012

Spenderar man lite tid på ett akut rum, då har man tid å läsa, bara man kommer ihåg att ta med en bok.
Å de gjorde jag, två gånger, men första boken hann jag inte läsa ut, halva e läst de e Morden i midsommer, tragisk mans död (tror jag den hette).

men andra gången köpte jag en på okq8, tantsnusk tror jag att de kan kallas va!?
Nora Roberts - Kärlekens vidder
En cowboy bok!!
Bra lättläst och perfekt när man sitter å väntar. ja annars oxå om man behöver lite lättsamt spännande kärleksfull läsning.=)
Tycker mej känna igen boken,, men jag tror inte jag läst den förut, men man kan räkna ut vad som ska hända å sen en liten tvist på de.

Sen fick jag gå hem å komma tillbaka så då köpte jag en ny bok eftersom jag glömde morden i midsomer hemma, de e Ensamma hjärtan å hemlösa hundar.
Kändes genast jobbigare å läsa efter nora roberts, men jag tror den kan va bra, å bara man äter bra kan den bli lättare att läsa, har vare klent med maten senaste dagarna, men de tar jag igen snabbt!!

Annars läser jag oxå Tracy Chevaliers Okända väsen, och De målade grottornas land.
Suck, 4 böcker samtidigt igen!! att jag inte ger mej nångång, men de e så kul å läsa. har inte lust å virka eller sticka så nu sprider jag böcker runt mej istället=)
Ge mej gärna förslag på bra böcker om ni vill.

Kramar

Inga kommentarer: