söndag 22 januari 2012

Köpte nya skidor i torsdags, å inte har jag testat dom än=(
Hann inte i torsdas å fredan gick åt till rövinskokning å skidskytte med pappa å packning inför helgen=)
Kalas kalas kalas!!!!

Kul med kalas, sena kvällar å mycke prat å skratt.

Men till veckan måste jag iväg å åka lite, men ska jag göra de själv??
Önskar syster bodde närmare så man kunde ta med henne ut, som vi gjorde förut, men då tog hon med mej ut=)
Men jag blir nog tvungen, måste ju testa skidorna, snart.
Frågan e om jag ska tejpa å kladda först eller om jag ska göra de efter att jag testat dom, får väl se vad man hinner med.
Pappa kanske kan vägleda lite, de va ju han som fick instruktionerna, jag bara betala jag=)

kram på er, här ska börjas träna

1 kommentar:

Angelica sa...

Du får säga till om du vill ha sällskap i spåret! =)