fredag 13 januari 2012

Jaha ja.

En fundering som kom fram nu under ett glas vin!
Hur hög va myrstutn?
Hur hög va den i sommar/höst?
Tacksam för svar snarast!!!!

Annars e de snö snöskottning å böcker som gäller nu.

Morden i midsomer,Caroline Graham, e utläst.
Jag kan ge mej på att jag har sett början av boken på tv, men inte inehållet å slutet.
Tänk om man ändå inte sett serien, utan läst böckerna istället, fast serien e ju så bra på tv så jag vill ju inte ha inte sett den, men boken va bra den oxå.
Så nu va ju frågan: (ja inte den om myrrstutn, utan) ska jag fortsätta läsa böckerna eller ska de bli en engångsföreteelse. (oj vilket jobbigt ord å stava till)

Ska försöka lägga in lite bilder bara jag kommer fram till hur å när jag ska orka ta mej i kragen till å göra de.

Fresten så e min Tass världens finaste Tass. Han har så vit päls så jag smäller ju snart av, antingen av att den e så fin eller för att den e som finaste maräng, glansigt vit å fin å.....jag vill bara snusa in mej i den.
Bara en betraktelse så här på kvällskvisten.

Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Myrstuten va int allt för lång å
röijn bar böla

/á söster

Annica sa...

de betyder att de inte blir mycke snö å att de blir mycke snö??

Anonym sa...

Lite snö på båe ställa