söndag 29 januari 2012

Jag har träningsvärk
Träningsvärk i frambenen!!
Igår kunde jag inte gå nerför trappen=( benen både vek sej å va stela som järnspett.

En gång i tiden dansade jag tre fyra gånger i veckan ibland fem oxå, allt möjligt tassade jag på med. Gammalt tiodans bugg å fox. Inte hade jag träningsvärk då efter att man vare på Jannez å dansa, men i helgen fick jag de, E de en hint att de e dags å börja dansa lite till eller e de bara att jag behöver köpa nya dansskor?
Jo ni, jag har tappat bort en sko, hittar inte den, å inte hittar jag reservskorna heller, bara en!! Man kan ju nästan tro att jag har tvättat dom i maskin. Men icke. Så jag fick ta Maries skor, som jag hadde lånat till bröllopet vi va på i sommras, men dom e lite för stora så jag la i sulor å fick därför ont i tårna när dom blev för små fram å fortfarande glappade i hälen, kan ju va en anledning till att jag har världens träningsvärk i frambenen. Men bugga ta oxå på benen, å de e ju så kul!
Så förmodligen måste jag ta å börja dansa mera!! Hihihihi
Tror ni jag e nödbädd eller, Jo de e jag oxå, har lite svårt å slita mej hemifrån bara=)

Men men, de va länge sen jag hadde så här kul på hemmaplan å med så mycke folk!
Kära Strömsare, de här gör vi om tycker jag!!

Inga kommentarer: