söndag 29 januari 2012

Idag blev de mycke skrivet, men ska va såna dagar oxå.
Kan ju börja med att skriva att jag hoppas syster fick en bra dag idag, fast jag inte va med=)

Annars har jag tillbringat dagen inne, bytt gardiner lagat mat, vi har haft besök av fina människor, kom snart igen.
Lagat go mat.
Sen de bästa:

Bästaste Camilla skulle till stallet å massera Spirre, å jag fick följa med, tänkte lite så att klöappa häst e inte dumt å ju mer jag e i stallet ju mer kanske jag kan hjälpa till.
Men gissa vad snälla Camilla låter mej göra?
Jag fick massera Spirre.
Jag, jag som inte har nån aning om vad jag gjorde, men jag har klämt å känt å ja, han blev nog inte sämre, å han sa inte ifrån å han såg ut å njuta, fick han å jäspa till å med, många gånger=) !!
Men va mysigt de e.ni kan inte gissa er till de.
Jag å en stor häst alldeles vit å hårig, alldeles varm å nära.
Mmmm
Sen stretchade jag han, inte lätt, en häst har väldans tunga ben.
Frambensstretch betyder mjuk mule i ansiktet! Bara så ni vet.

Gu, jag vill lära mej mera, nästa gång blir de till å rita häst å skriva in vilka å vart punkterna sitter, för dom glömde jag nog bort hälften av dom, men tror å hoppas att de inte gör allt för mycke.

Myyyyyskväll blev de i stallet.
Som Camilla säger, kväll i stallet e mysigt, tugg å harmoni i perfekt kombination.
hmmmm

1 kommentar:

Camilla sa...

Åh, vad fint skrivet, jag blir alldeles varm i hjärtat! Att få dela med sig av det jag vet är något av det bästa här i livet och se att du också uppskattar det, det är så himla härligt! :)