måndag 8 mars 2010

mmmmmums

idag har jag vare aktiv. dock bara 2187 steg å klockan e tre, men jag har kuta upp å ner i tvättstugan, ett antal gånger, har nog tvättat en 12 maskiner, känner mej duktig jag!!
Men ändå har jag en massa tvätt kvar.
Skit.
Men men, jag har ju fått bort en massa tvätt så de ska väl va attans om jag inte kan va gla ändå.

Har till å med hunne gjort middan färdig, de e bara å koka en kastrull pasta när de börjar bli dags för å bli hungrig.
Men va go kyckling va nu, tur man kan äta lite innan middan, för de får man om man lagar maten. Då får man småäta!!

Vad ska jag hitta på sen då tro, jag vet att jag ska iväg å dansa gammalt ikväll. Men de e ju kl7 så jag borde kunna va lite duktig till. Men jag kanske bara ska va, titta lite på tv å sen äta mumskyckling.

Nån som vill va min egen Bob Harper??
Jag behöver träna men jag har ingen lust å ingen driv. Men jag har ont i nacken å de e av ingamuskelsyndromet.
Kanske ska ta mej en promenad innan dansen iallafall. Behöver ju bara ta med skor å vatten så de ska jag väl orka bära med mej på en liten promenad. Ja de ska jag nog göra.

Hmm, nu ska jag se på spökviskaren!
Kramar

Inga kommentarer: