söndag 28 mars 2010

Jaha, nufinns de lite å berätta.

Va på dans i fredas, de va inge kul, men men.

Vi va först å titta på lille Nilas, vilken liten sötnos!!!
Å jag fick sytt lillen.

Sen va de ju dans då. Men jag va inte på humör å värre blev de. Å de e en pojkes fel (såklart)!!!!
Men nu ska jag sluta bry mej om den, jag orkar inte å jag blir bara klen av å tänka på han.

Sen i lördas så va vi till Ålåsen å åkte slalom, de va länge sen å de va kul. Å Maries barn va jättedukti på å åka. Bättre än mej. Fast de e ju inte svårt å va. hahaha
Å gomidda blev de hos Marie, tacos å hallonblåbärspaj. Mums va de, fast osten fattades, hihi.
Å idag har jag inte alls nån träningsvärk, inget ont i knäna, så jag kan nog följa med nästa gång dom vill iväg å åka slalom, mina små vänner.

Nu när jag e frisk igen så e de väl dags å börja träna igen, ska nog ta å slå en signal till kompisen å höra när vi kan börja, men inte imorn!!! För då ska jag tvätta, har en tid i tvättstugan så jag måste stiga upp tiiiiidiiiigt. Men de sak nog gå bra skulle jag tro, får ju sova i tjugominutersintervaller mellan tvättbytena. jippie....

Men men. Nåt mer jag ska berätta??
Kan inte komma på nåt så vet ni om nåt så höj så skriv je

4 kommentarer:

Anonym sa...

tack för senast.kram

Annica sa...

????jo varsågod?????

Anonym sa...

jag gillar dej ....men de vet du ju eller?

Camilla sa...

Men ååååh....!! Pojke lilla, tala ur skägget och säg vem du är! Vi dööööör av nyfikenhet! Eller... Du kanske inte är en pojke...?? *ops!*