fredag 19 mars 2010

dagens inlägg tänktes bestå av två bilder, å finn felen.
Men jag e så förkyld så jag orkar inte.
Men jag har vare till Camilla å hon sa: Du har ny mössa!!
Men hon såg inte att jag har bytt glasögon, hahaha.
Från svarta bågar till inga alls. Tycker de borde synas, men de kanske inte gör de?
Iallafall så ser jag inte nåt, de e helt yrt!
Har ändrat lite alltmöjligt den här gången med synen så jag tycker de e jobbigt. Men jag vet ju att de kommer att bli bra tillslut, bara man inte ger upp. Men just nu e de jättejobbigt å gå, för jag vet inte hur långt bort backen e!!
Men annars blir de en lugn helg, jag va helt utslagen inatt, vaknade flera gånger å höll på att kreper, men ingen feber. Dumt, å ännu dummare e att halstabletterna inte riktigt hjälper.
Men men, nu ska jag sticka en mössa, (fått en beställning) en mossgrön Åremössa som blev lila. Ska bli skoj å sticka med extremt tjocka stickor, dom till min mössa e inte så tjocka, bara str7, nu blir de str10 så man får känna sej som ett troll. Ja men gör de när man stickar med tjocka stickor. Testa om ni inte tror mej!!



Kram å fredagsmys på er

Inga kommentarer: