torsdag 11 mars 2010

bugg bugg bugg
Stackars stackars stackars T, ensam kille med alla oss snygga tjejer.
hihi

Men jag ahr iallafall fått till lite steg, 7å8. så jag e ganska nöjd.

Har vare å skottat lite snö, fast de e inte roligt å skotta när de regnar å töar, å snön ramlat ner från taket. Inte ens snöslunga tog idag. Men vi har fått upp ett hål som e någorlunda, så snart hoppas jag att de blir lite varmt å skoterföre så man kan vara lite i stugan oxå.
Hemma hadde de visst regnat bort, all snö, snön som rasat från taken ja den behöver vi inte ens ta bort då de regnat.
TRÅK

Nu e de bara kallt å snö så blir de här alldeles perfekt till påsk.

För till påsk då ska jag köra skoter. Måste väl kunna få till lite mil iallafall i år.
Håll tummarna!!

Camilla är en "buzzare" så jag får varuprover jag ska testa, å berätta om för henne vad jag tycker å sen berätter hon för företaget hur hon å vi som fått proverna tycker.
Jag har dovetvål å rynkkräm.
Har börjat med krämen idag, å de känns mjukt å skönt i ansiktet. Jag hoppas att mina bekymmersrynkor försvinner. Då ska jag börja med rynkkräm på riktigt!! Jag lovar, kanske.
Tvålen ska jag försöka komma ihåg å använda. Sen ska jag berätt för er å C vad jag tycker.
De e lite roligt faktiskt, å få testa saker man inte skulle använda annars.

Nu sitter jag å väntar på att telefonen ska ringa

kram kram

2 kommentarer:

Amanda sa...

nu blev jag nyfiken tjejen, vem ska ringa dig då?:P kramar

Annica sa...

tja, vem som helst fr ringa mej, jag gillar att prata i telefon, fast speciellt en får ringa, hihi