tisdag 16 mars 2010

Duktiga Annica



Igår va jag till Maria, vi höll till i källarn, där hon har gym.

haha

Japp jag har tage första steget till bikinitjugitie.

Men den där dumma crosstrainern, den va ju hur jobbi som helst, men jag ska inte ge upp.

Ska inte ge upp.

Ska inte.

Men idag har jag ont i höften, å höger skinka.

Eller ikväll, nu, har jag ont. De tog förjävligt å dansa chacha.

Så imorn lä jag väl inte kunna gå, men de tar jag. De e ganska skönt å ha träningsvärk. När de e lite lagomt.

Men jag skulle tro att de blir träna imorn oxå. Jag hoppas. Jag ska bråka med jävulskmaskinen igen.



Annars har vi tvättat idag, nu tror jag att jag har fått bort de mesta, de e inte några högar kvar iallafall, bara julgardinerna, men dom e ju inte så brottomt med.

De e skönt å kunna tvätta i tvättstugan, de går såååååå mycke fortare.

De e bra de.



Nä nu tror jag att jag ska försöka räta ut denna puckelryggigakvinna med hjulben å grått hår.



kram

Inga kommentarer: