tisdag 2 februari 2010

vad har hänt sen sist?

Ja typ ingenting.
jag har ju inte haft nåt internet. Men jag har haft mycket som jag har vela skrive som bara har försvunne ur min lilla hjärna.

Men men. Nu e jag tillbaka.

Har en hel kamera full med bilder så förhoppningsvis kommer nåt upp här.

Nu har jag hjälp av Tassen å skriva, han ligger här breve datorn å bara tittar på skärmen. Så gosig som bara den!!
Min lilla älskling.

Jag tänkte börja träna, men som vanligt så blir de nåt konstigt.
Sitter nu med virus på balansnerven, bättre e jag men de snurrar till rejält ibland.
Postafen e ett bra läkemedel.

Nu ska jag titta runt lite på nätet, e ju sååååååå länge sen.

Kramar på er

1 kommentar:

Camilla sa...

She's back! Halleluja, she's back! :)

Tack för igår. Blir ny resa i morgon men Simon kanske vill följa med så jag hör av mig senare idag om jag behöver dina körtjänster igen. :)