söndag 21 februari 2010

30år

Jaha då va man trettio då

Vad ska man göra nu när man blive gammal, jag menar:
jag stickar ju redan som en gammal tant!!

hahaha

Vi va på dans igår, innan hadde jag lite midda. Sen kom ett gäng från buggen å åt tårta med mej.
Sen va de iväg på FÅLINGS! Dom e bra dom!
Vi dansade å hadde kul kul kul.

Sen va de dags å gå hem, alldeles alldeles alldeles för tidigt, har gärna dansat sista fler gånger. För den va mysigast.

17minuter över 12 så sjöng FÅLINGS för mej.
tack tack
De e så pinsamt!!!!

Nu idag så har de vare lite folk å hälsat på, bjöd Marie å barn på tacorester å tårta å några kompisar kom å fika oxå.
Fått fina presenter, jag som inte skulle ha nåt!

Mina vänner e dom bästa vänner man kan ha, så e de bara!

Men min dag har vare perfekt, har inte haft så rolig födelsedag nångång.

Nu e de snart dags för sängen, tror inte nån ringer i natt kl tre å sjunger för mej.

Mmmmm tretti, känns både bra å dåligt. känns gammal, inte gammalgammal utan vuxen!

1 kommentar:

Elin sa...

Grattis Gumman! (Gattiiii Annina som Nova säger)
Kul att du haft kul! Men ändå var inte jag me! ;-)

Vilka fina bilder, din pappa ser helt förskräckt ut på skotern, vilken min! :-)

Sköt om dig!
Kram