lördag 6 februari 2010

inte omma sa syster

Fast Arvid han sa "INTE PISSA, KORV"

Hihi. Ja vi va barnis å han e ju för go. ville inte ha hemgjord pizza. Men han va ju med på affärn å visste att de fanns korv ifall att.
Så vad väljer lilla korvgubben???
Rätt gissat!!

Tror att mamma å pappa ska få åka till staden flera gånger så jag får rå om lillgubben lite mer.
Då ska vi gunga!!!!
Bara så du vet Camilla!! =)

Annars så sitter jag här å myser.

Alldeles alldeles alldeles själv.........

Jag måste ge mej ut å jaga tror jag, men jag vet ju inte hur man gör.

Å jag måste ju bli lite bättre i huve å lite här å lite där, sen kanske eventuellt förhoppningsvis så ser ni mej ute nåt.

Fy just nu sitter jag å tittar på djurräddarna på nya zeland. Gu va fina dom e, men va elaka människor kan vara. Så fina så. Jag skulle kunna ta hand om djur, tänk vilket underbart men svårt jobb. Men jag skulle vilja jobba på ett hem för djur.
Nån ide, nån???
Fyssan då, små valpar. Å vilka fina katter dom hadde där.

Nu snöar de igen!!
jippie, men de behövs lite tö, för man kör ner på backen när man e ute med lilla leksaken.

En annan sak. Nån som vill dansa med mej. de e kurs i LL, chacha mm. Men de e par dansa. Jag å A S L behöver varsin partner.
Men jag ska ringa å höra hur viktigt de e. skulle va kul å testa dansa efter en annan lärare. Jag gillar min danslärare men ibland e de kul å testa nåt annat.
Ska blii kul å kunna dansa till veckan igen. Jag behöver de:
fick träningsvärk av buggen i torsdagskväll så jag kunde nästan inte gå i trappen. AJAJ inte bra, nu e de dags att ta hand om en själv!!!! MÅSTE

Nä nu ska jag göra nåt annat. vad vet jag inte men nåt måste väl finnas å göra. Eller hur??

2 kommentarer:

Amanda sa...

hej annica...ja absolut måste vi hitta varsin partner till danskursen i april :P bra att du efterlyser frivilliga :D kramar

Camilla sa...

:) lol. Ja, fick ju ett fint mms med korvgubben på.. :)

Han trivs bra hos er. Roligast var väl när jag sa att han skulle vara med Annica på eftermiddagen och han svarade: "Sören!"... :)